STATUS UPDATED!
Assalamualaikum semua =)
QUEEN AISYAH: 2 Tahun Berlalu, Kini Aq Kembali Update Blog!

Wednesday, May 29, 2013

2 Tahun Berlalu, Kini Aq Kembali Update Blog!

Assalamualaikum,semua..:)....

Alhamdulillah...Aq masih bernafas hingga ke hari ini..:)...Masih mampu melihat keindahan di luar sana..Masih mampu mendengar..masih mampu berdiri...masih mampu bergerak...Masih mampu memikul tanggungjwab...:)

Wahhhh...2 tahun sudah berlalu...dlm masa 2 tahun macam2 telah terjadi..:)..2 tahun lalu,aq adalah anak kepada Ibu Bapa ku..di samping menjadi isteri kepada Suamiku...Suami??????? Ahaahahaa...cepat nya masa blalu!! AQ dh jdi isteri orang.."Orang" tu suami aq la...hehe..:)...dengan Siapa??? Dengan kekasih AQ dahulu...yg aq sayang sangat2..Alhamdulillah...majlis akad nikah berjalan dengan lancar..dan aq sah menjadi isteri kepada Mohamad Zulhazrieq pada 17 Jun 2011...Wowww....lepas aq practical lak tu...cepat kan? Kahwin muda...(^^,)...

Saat diijab kabul! Alhamdulillah...dengan sekali lafaz aq sah menjadi miliknya!!


Bersanding!!

Haaa...aq tak nak le letak bnyk sgt pic ni...Sekadar untuk tatapan mata..hihi..:)... Aq nk buktikan yang aq ni tak tipu korang..Aiseh..gurau je la...Btol2..Aq tak tipu..:)...Touching la jugak saat diijab kabul tu...spa tak cdih kn??tp hati ttp gembira~~ :)...

itu bab kawen2...Sekarang Aq bkak bab Anak2...AQ dh jdi ibu!! kelip2 jer mate...ank aq dh 1 tahun 3 bulan...hihi...Aq selamat melahirkan zuriat kami pada 07.02. 2012...mcm2 blaku masa tu...over due pulak tu...Masa due date..ada pulak doktor tu cakap..due aq 2 minggu lagi...ni ada silap ke ape ni...tu le cra manual ktakan...Cuba guna cra cggih..Scanning ler...walaupun doktor kate tmbh 2 mggu lagi due date..uwaaa...sedihnya tau..dh kite ni tak sbr...tp aq diberi pulak masa 1 minggu..kalau tak kluar2 jugak..kena thn le almtnya..Alhmdllh...masa kene thn tu...xda apa la sgt kn..cek itu,cek ini...ek2 blom bkak lagi....sabo je la...Bila mak bgi jer air selusuh..fuh2....Aq terus ada tnda....Mak aq tkut aq knk masuk pil bom mksdnya..hihi..Tkjut ada jugak..Neves ada jugak...lepas jer azan Asar..Aq terus pecah ketuban...Akhirnya..Aq melahirkan Anakanda q yg tercinta pada pukul 9.52 pm...seberat 3.09 kg...dan diberi nama SITI NUR ZULAIYQHA BINTI MOHAMAD ZULHAZRIEQ...

Anak Amma n Abah

*tahun 2011 aq adalah seorang pelajar dan seorang isteri...bila dh tau diri pregnen..ahaa...dugaan macam2 tau...mate2 tengok kita trun kls,pg kafe,pndgn org serong..sampai ada makcik kt kafe tu,mcm dengki je ngn kite..takpe..saya dh buktikan pon...saya habiskan diploma saya..walaupun cuti untuk 1 sem..hihi..aq tak kesah pon...tak ganggu org pun..Jnji aq bahagia...aq dh kwen!!
*tahun 2012 aq adalah seorang pelajar,seorang ibu,dan seorang isteri..pelajar lagi??ahaa...bln 7 aq msuk lagi smbg study...:)..dh habis berpantang kan.. rindu kt anak..mesti la...hjg minggu mesti balik..:)...I love Zulaiyqha..

Alhamdulillah..Aq mampu memikul tanggungjawab aq sbg pelajar,ibu dan isteri..:)..dan menghabiskan pengajian q di POliteknik Mukah Sarwak..tggu konvo lagi...Coming Soonnnnn!! Bln 9 ni..x sbar la...

Sekarang,aq seorang pekerja,isteri dan ibu~~ Aq masih bertenaga,masih mampu,masih larat..masih..masih...masih dan masih masih masih...mampu laaaa.....hihi...


*Alhamdulillah,aq punya sebuah "mini family"...Anugerah dan Rezeki yang tak terhingga dr Allah SWT..Aq bersyukur dengan kehadiran mereka yang menjadi pelengkap dlm hidupku....:)...



No comments:

Post a Comment